sobota, 26 grudnia 2009

Wyciąg ze statystyk blogowych

Miała być co prawda recenzja nowego Heya, ale wciąż nie jest skończona (tkwi w wersjach roboczych bloga zdana na moją łaskę i niełaskę, wzbogacana raz na kilka dni o zdanie lub dwa). Jednak, przejrzawszy statystyki Google Analytics, które założyłam zainspirowana jednym z wpisów na blogu Emooni, spontanicznie postanowiłam podzielić się z Czytelnikami moją radością.

Oto, z jakimi hasłami wujek nasz Google wiąże ten mój kawałek cyberprzestrzeni
rewolucja stanikowa rozmiary Czyżby działania Lobby osiągnęły już takie rozmiary? Jestem jak najbardziej za, z hasłem Węższy obwód, większa miska! możemy ruszyć na ulice i urządzić taką rewolucję międzynarodową, że Leninowi walonki z wrażenia spadną. Co do rozmiarów: polecam brafitter Mariski.
rozmiary czlonkow u jedenastolatkow Zostawiłabym to bez komentarza, ot kolejny dojrzewający chłopczyna chce się upewnić, czy jego mały aby nie jest zbyt mały, ale niech mi ktoś powie, jaki, na Wielkiego Cthulhu, ma to związek z moim blogiem?
sprzedaż wiązana w sklepie odzieżowym 
Kup rozłażącą się na biuście koszulę, worek juczny na plecach dostaniesz gratis!
jedenastolatki biust Czyżby Pedoberar? :D (dla tych wszystkich, którzy nie znają miśka pedofila: obrazek.)
jesteś durny idź do urny
Jakaś nowa kampania społeczna? Jeszcze trochę i zadeklaruję chęć wsparcia takowej - jak nie afera Rywina, to paliwowa, hazardowa, komunisty, IPNy, Ruskie nam gaz przykręcają; powoli wysiadają mi nerwy.  
kjaońcówkuje  
Autor tego zapytania zaprezentował twórcze podejście do poezji lingwistycznej niejakiego Mirona B., z którego cytat dzielnie tytułuje niniejszy blog. Też często kjaońcówkuje z nepsnawoiści, jak mnie co w środku uwiera i w duszy gra, nie chcąc się zamknąć.
mój rozmiar 42
Gratuluję w takim razie, bo ja jednego rozmiaru nie posiadam, z biustem w rozmiarze 44 (chociaż jest to wcale nie za wielkie brytyjskie 32 G), talią 42, biodrami 40 i stopą 39. Tako rzecze tabelka H&M lub innego sieciowego barachła. 
piotr rogucki to ateista
Piotr Wiesztort również i co z tego? :D
zireael00 blog  
Uwaga, to zapytanie ma w statystykach najwięcej wywołań, mianowicie 39. Jestem ciekawa, co za lud tak tłumnie nawiedza Google, poszukując mojego bloga, skoro jest zlinkowany wszędzie, gdzie trzeba i nie trzeba.
piotr rogucki ślub
Czyżby jakaś głęboko wierząca fanka sprawdzała, czy aby jej Roguca nie sprzątnęli? Jak dla mnie - niech sprzątają. Gdyby nie utył był...
calzedonia mały biust
Owszem, zgadzam się, w Calzedonii i tworze pokrewnym w postaci Intimisisimi mogą odziać się jedynie kobiety bardzo hojnie wyposażone w obwód pod biustem, w piersi już niekoniecznie (czyli właściwie wklęsłe, widział kto kiedyś taką?).
calzedonia rozmiary rajstop To ktoś jeszcze nie wie, że tabelka kamufluje się sprytnie pod rajstopami
coma hipertrofia koszulka znaczenie
Czego? Comy, koszulki czy Hipertrofii?
cropp town rozmiary meskie  Powiem tylko tyle, że są niesprawiedliwe.
czy rozmiar 42 ma znaczenie Jasne, że tak, w takim chodzą tylko tłuste kaszaloty (np takie, które mają po metrze w biuście i w biodrach, a na dodatek dwadzieścia pięć centymetrów węższą talię), żaden facet na Ciebie nie spojrzy. 
czy rozmiar biustu ma znaczenie
Nie. Rozmiar biustonosza ma. I to kolosalne.
 


Mam nadzieję, że wybaczycie mi niepoważny charakter tego posta z uwagi na późną porę i ogólne świąteczne rozprzężenie.

Udanego zakończenia świąt
życzy
Zir.

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie, jeżeli zależałoby mi na znalezienie Zirowego bloga poprzez google wpisałabym zapytanie o rozmiary członków jedenastolatków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej zgodna co do biustonoszów, ale co z tym rozmiarem 42... czy to jest obraźliwe??

    OdpowiedzUsuń
  3. @Dominiko
    Adnotacja o rozmiarze 42 nie jest w żadnym wypadku obraźliwa. To ironia i, ze względu na dopisek w nawiasie, bardzo się dziwię, że niedostrzegalna. Autorka tegoż bloga jest nieszczęśliwą posiadaczką metrowego zadka, tudzież biustu i znacznie węższej, bo 75-cio centymetrowej talii. I chadza w rozmiarze 42, tudzież 40, 38, 44 i wszelkich, jakie każden jeden sklep zapragnie sobie jeszcze wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Dominiko raz jeszcze
    Poza tym, skoro doszukiwałaś się w wyjaśnionym powyżej ironicznym stwierdzeniu obrazy dla kobiet noszących rozmiar 43, to chyba nie zauważałaś, że hasło ze statystyk "mój rozmiar 42" jest oaptrzone komentarzem: Gratuluję w takim razie, bo ja jednego rozmiaru nie posiadam, z biustem w rozmiarze 44 (chociaż jest to wcale nie za wielkie brytyjskie 32 G), talią 42, biodrami 40 i stopą 39. Tako rzecze tabelka H&M lub innego sieciowego barachła.
    .
    Polecam się na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zachęcam do ponownych odwiedzin. Osoby niezalogowane proszę o postępowanie zgodnie ze schematem: 1 i 2.