środa, 12 maja 2010

Końcówkowanie i inne osobliwości rodem z Google

Miała być druga część posta o biustach i biustonoszach, ale matury mocno nadwątliły moje siły twórcze (i jeszcze dwa egzaminy przede mną), dlatego w ramach radosnej prokrastynacji zamieszczam kolejny subiektywny wybór najbardziej godnych uwagi haseł wyszukiwania wyłowionych spośród niezliczonych pytań o ślub Piotra Roguckiego (zachowana oryginalna pisownia).

biedronka billboard kapusta Co tam kapusta, pomarańcze to dopiero gratka!
co to znaczy koncowkuję? Dla wszystkich gimnazjalistów, którym zadali do domu interpretację Białoszewskiego: końcówkuję generalnie nic nie znaczy, bo w poezji lingwistycznej nie znaczenie czegoś jest na pierwszym miejscu. Jeśli by kogoś interesowało dlaczego zatytułowałam tak blog: lubię Namuzowywanie, a wiersz M.B. dobrze odwzorowuje zawiły proces twórczy, w wyniku którego rodzi się każdy post. I obiecuję, że jeszcze popracuję nad nagłówkiem.
come zir I'll be back.
czym ci koncowkuje z niepisaniowosci Ja zazwyczaj końcówkuję klawiaturą i edytorem postów, ale myślę, że w tej dziedzinie panuje spora dowolność.
niedopuszczalny znaczenie Czy witryna Słownika języka polskiego PWN nie wydaje Ci się bardziej przydatna niż zireael00.blogspot.com?
nihilistką Można zostać, kiedy się nie chodzi do kościoła.
obmacywanie rajstop oraz panowie chodzacy w rajstopach Czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić dlaczego mój blog przyciąga tylu fetyszystów/dewiantów seksualnych (w poprzednich statach ujawnili się pedofile)?
sklepy z odzieza la osob pulchnych Zazwyczaj oferuje odzienie malowniczo workowate, w najbardziej zachowawczych wzorach i kolorach formujące sylwetkę na kształt walca, tudzież sześcianu. Lepiej zaprzyjaźnić się z krawcową.
twoja nutka nk House ze skrzypcami w tle?
znaczenie zdania z lekka nutka dekadencji Rozumiem, że obejrzałeś/aś kilka lat temu reklamę kawy z kobietą cierpiącą na słowotok i nie daje Ci to spokoju?
światopoglad dekadencki odp Na ściągę.pl tędy proszę.
kobiety miały kiedyś węższe talie Pewnie wtedy ubrania były szyte przez osoby przy zdrowych zmysłach, bo obecnie, jako posiadaczka różnicy między talią a biodrami wynoszącej trzydzieści jeden centymetrów mogę sobie pomarzyć o dobrze skrojonych, dopasowanych ciuchach.
w krainie niepisaniowości Właśnie się w niej znalazłeś. Porzućcie wszelką nadzieję wy, którzy tu wstępujecie.

Rozbrajające logo Google z Latającym Potworem Spaghetti pochodzi ze strony Laughing Squid.

3 komentarze:

  1. Fajne :) Mogłabyś mi podpowiedzieć, jak się to dodaje? Doszłam do momentu, kiedy mam kod do wklejenia, po czym wymiękłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://radkowiecki.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?411240

    OdpowiedzUsuń
  3. Lev, może skomentuj jakoś ten link?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zachęcam do ponownych odwiedzin. Osoby niezalogowane proszę o postępowanie zgodnie ze schematem: 1 i 2.